A 24.hu még áprilisban cikkezett a Lidl cipői kapcsán. Írásuk szerint először a kollekció egy áprilisi tréfának indult, de olyan jól sikerült, hogy végül tényleg kénytelenek voltak megcsinálni a Lidl Streetweart. Az emberek addig kérlelték őket, míg 2019 őszén meg nem jelent a kollekció.
Az ilyen újítások először Németországban jelennek meg, ahol elsöprő sikert aratott. Ezután következett Finnország, ahol percek alatt elfogytak a termékek a webshopokból. Hozzánk 2020 októberében ért el végül a Lidl kollekciója.

Szerkesztőnk már áprilisban vad könyörgésbe kezdett a Lidlnél, hogy mikor dobják piacra itthon a termékeket, de akkor a vállalat szűkszavúan csak azt válaszolta, hogy nincs rálátásuk a következő két akció utáni időszakra.
Októberben aztán robbant a marketingatom. A fél magyar sajtó a Lidl saját merch termékeivel volt elfoglalva. Kaposváron az első nap után lehetetlennek tűnt a streetwear beszerzése. Cipő még volt a városban, de az akció kezdetét követő nap már Dombóvárra kellett menni, ha a kaposvári vásárló papucsot vagy logós zoknit szeretett volna vásárolni.
Azt, hogy mekkorát ütött ezzel a Lidl, mi sem mutatja jobban, hogy a külföldi példákhoz hasonlóan itt is felvásároltak rengeteg cipőt az emberek, majd az akciót követő napokon, már elérhetőek voltak az utcai kollekció darabjai a facebookon kétszeres-háromszoros áron.
Most karácsonyra az eddigi tapasztalatokból kiindulva nem merjük kizárni, hogy a nyereményjátékos, logóval ellátott "csúnya" kötött pulcsi nem egy újabb marketingatom előszele.
A Lidl az alábbi szöveget posztolta a csúnya pulcsikhoz:
"Emlékeztek még a #Lidl kollekciónkban szereplő edzőcipőnkre, papucsra és zoknira? Ha ősszel Ti is azonnal lecsaptatok rájuk, akkor van egy jó hírünk, hiszen megérkeztek a Lidl színekben pompázó karácsonyi csúnya pulcsik is, melyeket most csak Facebook nyereményjátékunk keretében szerezhettek meg!"
